sanneveenboer.reismee.nl

Mijn backpack kan gevuld worden!

Mijn backpack kan gevuld worden! Vandaag over twee weken vertrek ik al naar Ghana. Wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik kan me nog herinneren dat eind vorig jaar definitief besloot dat ik na mijn afstuderen eerst naar het buitenland wilde voordat ik zou beginnen met werken. Maar welke bestemming zou het dan worden? Backpacken in Australië stond bovenaan mijn wensenlijstje. Alleen hoelang zou ik daar dan heen gaan, naar welke plaatsen en wil ik dit wel alleen doen? Ik besloot verder te kijken, want ik wilde ook nog graag een keer vrijwilligerswerk gaan doen en ik wilde altijd al een keer naar Zuid-Afrika. Na een hoop gezoek naar mogelijkheden stond mijn besluit vast: eerst vier weken vrijwilligerswerk voor een medisch project in Ghana doen en dan twee weken naar Zuid-Afrika om langs de kust te reizen. Het is inmiddels bijna zeven maanden geleden dat ik deze reis heb gepland waardoor het idee dat ik over precies twee weken in het vliegtuig zal zitten nog een beetje vreemd voelt! Nu ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen en ik kijk er toch wel steeds meer naar uit om echt te vertrekken :)

Reacties

Reacties

Bram

Het is nu echt bijna zover! Staat je tas al bijna klaar? :-)

Dit wordt vast een onvergetelijke reis en ik reis middels dit blog ook graag mee!

Tante E

Ben zo benieuwd naar je eerste ervaringen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active